Renault 5 E-Tech Electric: електрична ренолюційна поп-ікона
Лука де Мео, генеральний директор Renault Group
Лука де Мео, генеральний директор Renault Group

"Деякі продукти просто чарівні. Тут не потрібні нескінченні дискусії, всі завжди погоджуються з тим, що потрібно зробити. І просто роблять. Немає ніякої інертності. Коли компанія відроджує автомобіль, який залишив такі чудові спогади, вона вкладає в нього величезну кількість любові. Це те, що завжди є перспективним у майбутньому, оскільки це впізнається клієнтами. Вони бачать ту любов, яка була вкладена в автомобіль".

Renault 5 E-Tech Electric - нове обличчя електричної революції

Що може бути краще, ніж поп-ікона, щоб ввести електромобілі в європейський мейнстрім?

Renault 5 був унікальним автомобілем, відомим своїм авангардним дизайном, універсальністю та економічністю. Він став відповіддю на виклики свого часу для мільйонів сімей, реагуючи на нафтовий шок, зміну стилю життя та потребу у другому автомобілі. Продовжуючи цю надзвичайно сучасну спадщину, Renault 5 E-Tech electric є сміливою відповіддю на соціальні та екологічні виклики нашого часу - енергетична тверезість, стійкість та малий вуглецевий слід.

Завдяки дизайну, що підкорює серця, електричним та цифровим функціям, створеним для функціональності та задоволення, а також циркулярній системі виробництва, яка є одночасно локальною та відповідальною, він має все необхідне, щоб встановити новий стандарт для міських автомобілів для переходу на енергозберігаючі технології.

 

Автомобіль нового покоління, народжений епохою Renaulution

Renault 5 E-Tech electric - це автомобіль, не схожий на інші. Для Групи Renault він уособлює стратегію Renaulution, а також промислове оновлення та електрифікацію культового бренду.

Розроблена за допомогою інноваційних методів роботи, серійна модель наділена всією магією та чарівністю шоу-кара. Він був розроблений всього за три роки, в порівнянні зі звичайними чотирма. Оснащений електричними та цифровими технологіями і повністю виготовлений у Франції, він також має конкурентоспроможну ціну, яка починається приблизно від 25 000 євро.

Щоб досягти такого результату в сегменті невеликих, доступних міських автомобілів, Група залучила весь свій досвід, зокрема, досвід Renault, Ampere, підрозділу Групи Renault, що спеціалізується на електромобілях і програмному забезпеченні, та Mobilize.

У цьому проекті Група покладалася на свою нову багатопрофільну організацію, створену для того, щоб йти в ногу з технологічними змінами в цьому секторі за допомогою гнучкого, інноваційного та ефективного підходу. Наприклад, Ampere принесла Renault беззаперечну конкурентну перевагу завдяки швидкій розробці оригінальної платформи, призначеної для малих електромобілів, а також потужній європейській промисловій екосистемі. Завдяки цьому Renault змогла розробити нову лінійку привабливих електромобілів, лідером якої сьогодні є Renault 5 E-Tech electric.

Лука де Мео, генеральний директор Renault Group

"Renault 5 E-Tech electric - це автомобіль, не схожий на інші. Його випуск збігається з важливим переходом мільйонів європейців до нової мобільності, яка є електричною, підключеною та сталою. Він також дав поштовх перетворенню Групи Renault на автомобільну компанію наступного покоління. Щоб розробити цей автомобіль всього за три роки у Франції за найвищими технологічними стандартами, всі наші рішення мали бути революційними, а наша організація - максимально гнучкою. Ми були першими, хто зробив ставку на 100% електричну платформу для невеликого європейського автомобіля, оптимізував витрати по всьому ланцюжку створення вартості, перемістив нашу промислову екосистему... Тільки культовий автомобіль міг об'єднати наші команди таким чином і зрушити з місця внутрішні процеси. Перед обличчям значних змін у нашій галузі цей автомобіль прокладає новий шлях для Renault. Він знаходиться в самому серці боротьби за переосмислення європейської промисловості проти конкуренції, що йде зі сходу і заходу. Цим автомобілем ми доводимо, що виробництво в Європі, у Франції, дійсно можливе!"

alt

Коли Renault 5 був випущений на ринок у 1972 році, він привернув увагу своїм оригінальним і сучасним дизайном. Пластикові бампери, яскраві кольори кузова та фар надавали йому пустотливого, майже людяного вигляду. Позиціонуючись як відображення мінливого обличчя суспільства, він одразу ж став хітом серед французьких покупців, особливо серед жінок та молоді - нової клієнтської бази на той час. Це був ковток свіжого повітря, що символізував свободу і радість життя.

Тож як відродити ікону, популярність якої ніколи не згасала? Як перетворити його на новий об'єкт бажання не лише для тих, хто пам'ятає пригоди оригінального Renault 5, але й для молодих поколінь з іншими очікуваннями у світі, що переживає електричний та цифровий перехід? Якими цінностями повинно бути пронизане це відродження? Це лише деякі з питань, які керували роботою команди проекту, починаючи з візуальних аспектів і закінчуючи розробкою та запуском цього нового Renault 5 для 21-го століття.

Команда дизайнерів мала з чим погратися. Вони застосували глибоко емоційний підхід до своєї роботи, прийнявши "ретрофутуристичний" стиль. Яскраві кольори, зухвалі фари, вертикальні задні вогні, скульптурні крила, кольорова окантовка даху, вентиляційна решітка на капоті та багато іншого: Renault 5 E-Tech electric багато в чому нагадує пустотливий стиль свого попередника. Ідея полягала в тому, щоб по-новому поглянути на деталі, які живуть у свідомості людей, відповідно до 21-го століття та переходу на електромобілі.

Вентиляційна решітка на капоті оригінального автомобіля була заново розроблена, щоб йти в ногу з часом. Сьогодні це індикатор заряду у вигляді знакової цифри 5. Коли водій наближається до автомобіля, вона загоряється, ілюструючи тісну взаємодію між людиною і машиною. Іншим прикладом гуманізації інтерфейсу є привітальна послідовність світлодіодних фар у формі зіниці, які "підморгують" водієві. Відсутні в оригінальному Renault 5, але необхідні сьогодні для оптимальної ефективності, аеродинамічні елементи. Сьогодні вони присутні, але непомітні, як, наприклад, обтічне скло, розміщене над задніми ліхтарями для оптимізації повітряного потоку.

"Ми використали фрагменти колективної пам'яті, які ми трансформували на сучасний лад, щоб створити R5 майбутнього. Ми не хотіли, щоб Renault 5 E-Tech Electric викликав ностальгію чи відчуття вінтажу. Ми хотіли викликати емоції і створили яскравий, енергійний і популярний автомобіль".

Жиль Відаль, віце-президент з дизайну, Renault & Ampere

Емоції, натхненні зовнішнім дизайном, відображаються всередині. Водій отримує особливо теплий прийом. Renault 5 E-Tech electric оснащений великим 10,1-дюймовим сенсорним екраном мультимедійної системи з яскравим, плавним інтерфейсом. Графічний та звуковий дизайн привітальної композиції був розроблений у співпраці з інститутом музики та звуку Ircam та Жаном-Мішелем Жарром. Відомий художник, композитор і письменник є піонером електронної музики, який захоплюється технологіями. Він також розробив бортові звукові сигнали та VSP (Vehicle Sound for Pedestrians) - зовнішню сигналізацію, що видається автомобілем на швидкості нижче 30 км/год для попередження пішоходів.
 

Електрична платформа нового покоління, унікальна в Європі
Електрична платформа нового покоління, унікальна в Європі

Щоб гарантувати, що серійна модель передасть всю привабливість шоу-кара, представленого в січні 2021 року, команди дизайнерів, інженерів і виробників працювали разом у режимі "командос" в рамках зворотного процесу "від ескізу до виходу автомобіля". Дизайн автомобіля зазвичай адаптується до платформи, на якій він буде побудований. Однак у цьому випадку інженери працювали у зворотному напрямку, розробляючи платформу для дизайну, який підкорив серце Лука де Мео: макет із смоли, створений відділом передового дизайну.Renault 5 E-Tech electric - перший автомобіль, повністю розроблений на AmpR Small, новій платформі Ampere, призначеній для електромобілів B-сегмента. Це робить його унікальним транспортним засобом з реальними конкурентними перевагами, включаючи рівну підлогу, довгу колісну базу (2,54 м), оптимізований внутрішній простір і об'єм багажника (326 л), нижчий центр ваги і меншу вагу (менше 1 500 кг). Платформа AmpR Small також дозволила досягти економії за рахунок ефекту масштабу в багатьох сферах без шкоди для електричних компонентів або технологій, які є корисними для клієнтів. Завдяки такому революційному підходу, застосованому вперше, Renault вдалося скоротити час розробки до трьох років.

Renault 5 E-Tech electric представляє новий двонаправлений зарядний пристрій змінного струму, сумісний з технологіями V2L ("автомобіль - вантаж") та V2G ("автомобіль - мережа"). Ця новаторська система отримає широке розповсюдження. Вона зробить автомобіль справжнім гравцем в енергетичній екосистемі завдяки послузі Mobilize, що повертає безвуглецеву електроенергію назад у мережу. В результаті користувачі отримають значну економію на рахунках за електроенергію.

Під капотом електродвигун Renault 5 E-Tech electric компактніший, ніж двигуни Megane E-Tech electric та Scenic E-Tech electric, на яких він базується. Він залишається вірним улюбленій синхронній технології Renault з намотаним ротором. Оскільки в ньому немає постійних магнітів, він не використовує рідкоземельні елементи, тим самим зменшуючи свій вплив на навколишнє середовище. Спираючись на досвід своїх попередників з точки зору довговічності, двигун буде доступний з трьома номінальними значеннями потужності: 110, 90 і 70 кВт.
 

Виняткове задоволення від водіння для заохочення до вибору електромобіля
Виняткове задоволення від водіння для заохочення до вибору електромобіля

Електромобіль Renault 5 E-Tech - це універсальний автомобіль, який можна використовувати як вдома, так і на дорозі, завдяки зарядному пристрою змінного струму потужністю 11 кВт, зарядному пристрою постійного струму потужністю 80 або 100 кВт та акумулятору ємністю до 52 кВт-год, що забезпечує запас ходу до 400 км в режимі "WLTP". Рідкість в сегменті міських електромобілів, він навіть може буксирувати причіп, з буксирною здатністю 500 кг.

Перш за все, він надзвичайно маневрений завдяки оптимізованій передній підвісці та малому радіусу повороту. Задня багатоважільна підвіска, запозичена у топових сегментів ринку, забезпечує рівень зчеплення з дорогою та продуктивність, раніше небачені в цьому сегменті. Все це забезпечує виняткове задоволення від водіння без шкоди для комфорту.

Це досягнення демонструє досконалість Групи Renault у розробці та виробництві невеликих, легких, конкурентоспроможних і популярних електромобілів, які відіграватимуть важливу роль у переході автомобільного ринку на електромобілі.
 

Renault 5 E-Tech electric має все необхідне
щоб заявити про себе вже сьогодні
Геніальний, підключений, конкурентоспроможний електричний міський автомобіль, зроблений у Франції / зроблений в Європі, Renault 5 E-Tech electric завойовує серця.
Досвід, посилений технологіями з додатковою цінністю для користувачів

Відображаючи цей підхід, Renault 5 Electric E-Tech є:

Підключеним
Електромобіль Renault 5 E-Tech оснащений системою OpenR Link останнього покоління з вбудованим Google, а також понад 50 додатками та практичними сервісами, такими як інтеграція електричної підзарядки в заплановану подорож.
Інтуїтивно зрозумілим і привітним
Поряд з підключеними сервісами Google, електромобіль Renault 5 E-Tech дебютує з Reno, офіційним аватаром Renault, розумним, корисним і милим помічником у подорожах. Розроблений компанією Renault, щоб надати клієнтам більш приємний та інтуїтивно зрозумілий досвід користування електромобілем, аватар Reno має справжню індивідуальність. Він реагує на запити та команди користувача (наприклад: "Гей, Рено, заплануй зарядку на завтра на 8 ранку" або "Гей, Рено, як я можу збільшити свій запас ходу?"), він надає автомобілю індивідуальний характер, сповнений емпатії.
Зручним
Звуковий комфорт оптимізовано завдяки запатентованій системі звукоізоляції "розумний кокон" та акустичному лобовому склу, запозиченому у конкурентів. Для теплового комфорту економічний тепловий насос заощаджує енергію акумулятора.
Безпечним
Перебуваючи на передовій безпеки, Renault 5 E-Tech електричний оснащений системами допомоги водієві (ADAS), запозиченими з більш високих сегментів ринку, включаючи інтелектуальний адаптивний круїз-контроль, який зчитує дорожню обстановку, і Active Driver Assist, технологію автоматизованого водіння 2-го рівня. Вона також включає інноваційні технології, що полегшують роботу рятувальних служб у разі аварії (Fireman Access, Pyroswitch і QRescue). Нова система динамічного гальмування вдвічі скорочує час реакції для автоматичного гальмування. Нарешті, система Safety Coach допомагає водієві зменшити ризик аварій.
Простим
Заряджати електромобіль Renault 5 E-Tech простіше та розумніше завдяки широкому спектру послуг, що надаються екосистемою Mobilize: Mobilize Power Solutions для замовлення через дилерську мережу Renault зарядного пристрою, який буде встановлено вдома у клієнта; Smart Charge для забезпечення зарядки "розумного" будинку за нижчою вартістю та Charge Pass для доступу до понад 600 000 громадських зарядних станцій у 25 європейських країнах за допомогою єдиної картки. Ця система працює в режимі "вільні руки" на багатьох сумісних мережевих зарядних станціях постійного струму. Просто під'єднайте електромобіль Renault 5 E-Tech, щоб розпочати заряджання та захистити рахунок без картки чи коду завдяки функції Plug & Charge.
alt
Спроектований у своєрідній "електричній долині" з європейським охопленням

Група Renault має намір виробляти електромобіль Renault 5 E-Tech - і його батарею - у Франції з літа 2025 року. Автомобілі та акумулятори збиратимуться на заводі в Дуе, який був одним із виробничих майданчиків для оригінального Renault 5. З літа 2025 року двигун (електрична машина, редуктор, силова електроніка) вироблятиметься на заводі в Клеон, а модулі - на гігафабриці в Дуе (партнерство Envision AESC). До 2030 року вуглецевий слід модулів буде на 35% меншим, ніж у ZOE.

Електромобіль Renault 5 E-Tech буде побудований на півночі Франції з використанням компактної екосистеми постачальників, розташованих в радіусі 300 км від комплексу ElectriCity. Ця прихильність до конкурентоспроможного місцевого виробництва є основою для розвитку європейської електричної долини, що спеціалізується на ланцюжку створення вартості електромобілів. Це допоможе забезпечити робочі місця та зменшити наш вплив на навколишнє середовище.

Завжди випереджаючи свій час, Renault 5 став першим автомобілем, який опустився нижче символічної позначки 5 літрів/100 км на швидкості 90 км/год... і навіть був доступний в електричній версії ще в 1974 році, з запасом ходу 110 км! Він також поклав початок еко-дизайну, з дахом, виготовленим зі скріплених натуральних волокон для поліпшення звукоізоляції, внутрішнього простору, дизайну та споживання пального. Залишаючись візіонером до кінця, компанія поставила перед собою останній виклик у 1986 році, вирішивши впровадити циркулярну економіку з відновленими моделями Renault 5.

Цей авангардний дух залишається живим у всьому ланцюжку створення вартості електромобіля Renault 5 E-Tech. Спираючись на досвід The Future is NEUTRAL, дочірньої компанії Групи Renault, що спеціалізується на циркулярній економіці, і відповідно до зобов'язань бренду, Renault 5 E-Tech electric досягне загального рівня перероблюваності 85%, включаючи 19,4% перероблених матеріалів (стандарт ISO14021) і 26,6% матеріалів, отриманих з циркулярної економіки, в тому числі 41 кг перероблених полімерів. Тканини сидінь будуть виготовлені з повністю перероблених матеріалів у комплектаціях Techno та Iconic Cinq. Останній також включатиме біоматеріали для керма та теплоізоляції салону.

Фабріс Камболів, генеральний директор бренду Renault
Фабріс Камболів, генеральний директор бренду Renault

"ДНК R5 унікальна. Це радісний автомобіль, який викликає почуття співпереживання. Це автомобіль, який є одночасно популярним і авангардним, пропонуючи нові рішення для свого часу. Так було в 1972 році. Так буде і в 2024 році. Renault 5 E-Tech electric - це шедевр дизайну, новий інтелект з передовими технологіями та електричними ногами на унікальній для Європи платформі нового покоління: AmpR Small. Це також результат прихильності до відповідального, сталого виробництва. Наші команди вклали багато захоплення, майстерності та наполегливої праці в розробку Renault 5 E-tech electric. Ця захопленість і любов, яку ми вклали в цей автомобіль, надзвичайно заразні. R5 має єдину ціль: серця наших клієнтів. Він залишить свій слід в історії бренду".

Про Renault

Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом " Renaulution" компанія Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення доданої вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.