Через сім тижнів після свого гоночного дебюту в Катарі Alpine відкрила для себе нову трасу з першими заїздами A424 на Міжнародному автодромі Енцо та Діно Феррарі в Імолі в рамках другого етапу Міжнародного спортивного чемпіонату світу з автогонок на витривалість (FIA WEC). Команда Alpine Endurance Набирається Досвіду В Імолі
Команда максимально використала три практичні сесії, щоб знайти найкращі налаштування та компроміси на італійській трасі. Пройдені 242 кола також дозволили команді Alpine Endurance полегшити інтеграцію Жюля Гунона, який був присутній з командою на цих вихідних, щоб компенсувати відсутність Фердинанда Габсбурга у період його одужання.
Поль-Лу Шатену та Ніколя Лап'єру довірили суботню кваліфікаційну сесію. В умовах загрозливого неба вони повинні були впоратися із завданням встановити середні шини в оптимальний проміжок часу на трасі, що постійно змінювалася. За дві хвилини до завершення сесії, на найшвидшому колі, яке вони проїхали, їх зупинив червоний прапор, і 35-й та 36-й номери були змушені задовольнитися дев'ятим місцем на решітці.
Чарльз Мілезі та Матьє Ваксів'єр вийшли на старт "6 годин Імоли" за кермом своїх Alpine A424. Після двох стартових кіл Матьє Ваксів'єр добре стартував, відігравши кілька позицій на шляху до першого повороту, але потрапив у ланцюгову аварію з #11 Isotta Fraschini, #94 Peugeot та #15 BMW. Позаду них Чарльз Мілезі був змушений об'їжджати гравійну пастку на першій шикані, щоб уникнути їх, і повернутися на трасу в потоці на LMGT3.
Під час роботи машини безпеки, завдяки чудовій ефективності механіків, вони замінили передню і задню частини, а також рульову тягу менш ніж за п'ять хвилин на машині під номером 36. Матьє Ваксів'єр повернувся на трасу через три кола після лідерів. Тим часом Чарльз Мілезі на LMGT3 швидко наздогнав гіперкари після рестарту, а потім повідомив про несправність гідропідсилювача керма, яку швидко виправили під час першого піт-стопу.
Чотирнадцятим Чарльз Мілезі передав кермо Полю-Лу Шатену після такого жвавого початку перегонів. На вісімнадцятому місці Матьє Ваксів'єр передав кермо Міку Шумахеру. Використовуючи різні шинні стратегії, вони намотували кола, щоб зібрати важливу інформацію про деградацію шин, перш ніж перейти на мокрі шини, як тільки за дві години до кінця перегонів почався дощ.
Німець і француз, які мали одну невелику екскурсію, старанно працювали перед обличчям постійно зростаючої кількості викликів, перш ніж передали естафету Ніколя Лап'єру і Жюлю Гунону, відповідно, у фінальній годині. Жюль Гунон розумно і чисто проїхав на сликах на сухій трасі, забезпечивши своєму екіпажу 13-е місце в дебютному для прототипу заїзді. Позаду нього Ніколя Лап'єр закріпив успіх своїх напарників на сестринському автомобілі, перш ніж момент аквапланування відкинув його на 16-е місце після дуелі з #94 Peugeot.
Наприкінці цього командного уїк-енду перед 73 600 глядачами Alpine посідає п'яте місце серед дев'яти конструкторів, які змагаються у Чемпіонаті світу з автогонок на витривалість серед виробників гіперкарів. Наступний етап сезону відбудеться 9-11 травня в Спа-Франкоршам (Бельгія), де пройдуть ще одні шестигодинні перегони.
6 годин Імоли
1. Toyota Gazoo Racing #7
2. Porsche Penske Motorsport #6
3. Porsche Penske Motorsport #5
13. Alpine Elf Endurance Team #35
16. Alpine Elf Endurance Team #36
Чемпіонат світу з автогонок на витривалість на гіперкарах серед гонщиків FIA
1. Естре / Лоттерер / Вантур - 56 балів
2. Конвей / де Вріс / Кобаяші - 40 балів
3. Кемпбелл / Крістенсен / Маковецький - 39 очок
9. Шатен / Мілезі - 9 очок
10. Габсбург - 9 балів
15. Лап'єр / Шумахер / Ваксів'єр - 0 балів
Чемпіонат світу з автогонок на витривалість серед виробників гіперкарів FIA
1. Porsche - 57 балів
2. Toyota - 48 балів
3. Ferrari - 31 бал
4. BMW - 17 балів
5. Alpine - 15 балів