Renault Assistance
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ ВЛАСНИКАМ АВТОМОБІЛІВ RENAULT.
Одержувачем послуг є власник автомобіля Renault придбаного через офіційну дилерську мережу. Власник має право на отримання послуг викладених у програмі. Одержувачами деяких послуг є також пасажири, що знаходяться в автомобілі.
Всю необхідну додаткову інформацію Ви можете отримати в диспетчерському центрі за цілодобово працюючим телефоном 0 800 500 149.
Вам необхідно набрати номер телефону Диспетчерського центру та для ефективного та оперативного обслуговування повідомити наступні дані: • назвати номер кузова (VIN) Вашого автомобіля (цей номер вказано в техпаспорті, а також на кузові автомобіля); • повідомити прізвище, ім'я, по батькові; • повідомити модель автомобіля; • повідомити точне місцезнаходження автомобіля і характер проблеми; • повідомити номер контактного телефону.
поломки автомобіля; розрядки акумулятора; у разі, якщо закінчилося паливо (тільки доставка); спущена шина і запасне колесо вже використане.
Надають Вам право на отримання послуг протягом терміну дії гарантії на автомобіль. Після закінчення гарантійного терміну зобов'язання вважаються виконаними.
Ви втрачаєте право на отримання платних послуг у разі заявки на допомогу для автомобіля третьої особи, що не має права на отримання послуг RENAULT ASSISTANCE.