Проїхавши понад 2 500 кілометрів під час Прологу, команда Alpine Endurance Team гідно розпочала дебютний заїзд A424 у категорії гіперкарів FIA World Endurance Championship у перегонах на витривалість.
Команда продовжила свій тиждень 220 колами вільних заїздів у четвер та п'ятницю на Міжнародній трасі Лусаїль. У першій кваліфікаційній сесії сезону Ніколя Лап'єр фінішував 14-м за кермом №36. Йому не вистачило менше дванадцяти сотих секунди до місця в Гіперполі і він став першим серед нових виробників гіперкарі. Тим часом Поль-Лу Шатен кваліфікувався трьома місцями пізніше на автомобілі №35.
У суботу обидва Alpine A424 вийшли на старт, і Ніколя Лап'єр та Фердинанд Габсбург уникнули небезпеки першого повороту. На жорстких шинах обидва пілоти виклалися на повну у своїх подвійних перегонах, і автомобіль під номером 35 ненадовго вийшов у лідери незадовго до двогодинної відмітки.
Мік Шумахер та Шарль Мілезі невдовзі перейняли естафету у своїх напарників, незважаючи на п'ятисекундний штраф за неправильну позицію під час піт-стопу для №35 та контакт з LMGT3 для №36. Матьє Ваксів'єр і Поль-Лу Шатен передали їм естафету, причому кожен з них провів подвійний час на жорстких шинах.
З настанням ночі Мік Шумахер і Фердинанд Габсбург повернулися за кермо, з жорсткими шинами на лівому фланзі і середніми шинами на правому. На трасі, що ставала дедалі більш підступною через гравій по всій гоночній лінії, обидва тріо збільшили темп, перш ніж передати фінальний спринт Ніколя Лап'єру та Шарлю Мілезі.
Завдяки відмінному управлінню енергією під час перегонів, що включали дві короткі нейтралізації, №35 Alpine зробив на одну зупинку менше, а Шарль Мілезі скористався можливістю піднятися вгору по турнірній таблиці. Зусилля команди окупилися: француз перетнув фінішну лінію на дев'ятому місці і став першим серед нових виробників у категорії гіперкарів. Тим часом Ніколя Лап'єр під №36 був 13-м після заміни передньої частини кузова, пошкодженої в результаті зіткнення.
Після перегонів обидва екіпажі піднялися на одну позицію після дискваліфікації автомобіля №93. Маючи велику кількість даних, зібраних про A424 в гоночних умовах, команда Alpine Endurance тепер зосереджується на наступних перегонах сезону - "6 годин Імоли" (19-21 квітня).
"Це були хороші перегони, і ми не очікували, що фінішуємо в першій десятці на нашому дебюті на новій трасі. Перетнути фінішну лінію на обох машинах - це велике досягнення, але мати одну з них на восьмому місці - це справжній бонус. Наш темп виглядає багатообіцяючим на фоні кількох інших виробників, що вселяє надію на майбутнє, навіть незважаючи на те, що нам ще багато чому треба навчитися і зрозуміти. Команда виконала чудову роботу, і ми всі з нетерпінням чекаємо на Імолу".
Qatar Airways Qatar 1812 Km
1. Porsche Penske Motorsport #6
2. Hertz Team JOTA #12
3. Porsche Penske Motorsport #5
8. Alpine Elf Endurance Team #35
12. Alpine Elf Endurance Team #36
Чемпіонат світу з перегонів на витривалість FIA серед пілотів:
1. Естре / Лоттерер / Вантур - 38 очків
2. Стівенс / Ілотт / Нато - 27 очків
3. Кемпбелл / Крістенсен / Маковіцкі - 24 очки
8. Шатен / Габсбург / Мілезі - 6 очків
12. Лап'єр / Шумахер / Ваксів'єр - 0 очків
Чемпіонат світу з перегонів на витривалість FIA серед виробників гіперкарів:
1. Porsche - 38 очків
2. Cadillac - 18 очків
3. Ferrari - 15 очків
4. Toyota - 12 очків
5. Alpine - 6 очків